ساخت سوله با سازه ال اس اف

سوله ال اس اف یکی دیگر از کاربردهای سازه های ال اس اف میباشد که توانسته است برای ساخت سوله به روش LSF بسیار کاربردی باشد و به کارفرما کمک میکند در شرایطی که زمان برای اجرای پروژه بسیار مهم است از این نوع سوله به بهترین شکل ممکن استفاده کند. حتما میدانید که سازه های ال اس اف یکی از روش های نوین ساختمان سازی است که با استفاده از ورق های نورد شده فولادی سبک و پیش ساخته برای ساخت انواع مختلف ویلا، خانه و هم اکنون سوله LSF مورد استفاده قرار میگیرد .

سوله سازی به روش ال اس اف می تواند برای ساخت انواع سوله های با ابعاد متوسط و کوچک مورد استفاده قرار بگیرد و برای ساخت سوله های بسیار بزرگ نمی توان از سوله سازی به روش ال اس اف استفاده کرد. روش ساخت ساختمان و یا سوله به روش ال اس اف سالهای بسیاری است که توسط مهندسان عمران تاییدیه های لازم برای ایمنی را دریافت کرده است و هم اکنون شاهد این هستیم که انواع مختلفی از سوله های مختلف با ابعاد مختلف در اقصی نقاط کشور نصب و ساخته شده اند که توانسته اند بعد از طی مدت زمان دو تا سه سال کاملا ایمنی و شکل ظاهری خود را حفظ کنند و همانند روز اول کاملا پایدار و مقاوم باشند .

در سوله سازی به روش lsf برای اجرای سقف و پوشش آن از همین روش استفاده می شود. پس بنابر این سقف های استفاده شده در این نوع سوله‌ها نیز بسیار سبک هستند و همانند دیوارها از ورق های فولادی نورد شده بسیار محکم و البته سبک استفاده می کنند. در دیوارها نیز بعد از اجرای سازه ال اس اف در انتهای کار بنا به درخواست کارفرما از لایه های گچی، سیمانی و یا چوبی برای پوشش دیوارها استفاده می شود که برای پوشش ورق های فولادی مورد استفاده قرار می گیرد .

به طور کلی روش ساخت سوله به سبک lsf یکی از روشهای جدید است که می تواند مدت زمان ساخت سوله را برای کارفرما بسیار کاهش دهد و علاوه بر آن قیمت سوله lsf نیز در مواردی بسیار کاهش می دهد و ساخت سوله به روش فوق برای کارفرما هزینه بسیار کمتری را در بر دارد .